ביטוח דירה משכנתא

ביטוח דירה – הטבה ללקוחותינו בייעוץ משכנתאות עם חברת ארד פיננסים

ביטוח דירה ויעוץ משכנתאות – ואיך זה קשור אלינו?

לקנות בית זה סיפור לא פשוט, זו אולי העסקה הכי משמעותית בחיינו, אנחנו רוכשים דירה או בונים בית, מתעסקים בהמון כסף שלעיתים ידיים חסרות ניסיון עלולות לא למצות את הערך המקסימלי מפאת התנהלות לא נכונה שלנו.

אנחנו ניגשים לבנק לבקש משכנתא(כתבה מורחבת על ביטוח משכנתא תמצאו כאן), אם זו פעם ראשונה שלנו, ואין מי שיסביר לנו מה השלבים ללקיחת משכנתא, המושכות הם בידיים של הבנק, הוא אומר ואנחנו מבצעים, הוא מגיש את ההצעה שלו, ואנחנו מגלים שאם ביקשנו מילון ש"ח, נצטרך להחזיר ריבית במשך 30 שנה, ומגיעים ל1,400,000 – אבל רגע, ביקשנו רק 1,000,000 ש"ח, איך התווספו ה400,000 ש"ח? זה חברים יקרים, נקרא ריבית, שבמילים פשוטות – היא מחיר הכסף שנשלם.

חוסר אונים מול הבנק נוצר לעיתים קרובות, אנחנו חסרי ידע וישע, ואנחנו מרימים ידיים, ובדיוק את זה אנחנו רוצים לפתור עבור הלקוחות שלנו, בכל שיחת טלפון עם נציג אנחנו לומדים שהלקוחות שלנו זקוקים לעזרה בנושא הזה, אבל עזרה אמיתית, לא מבנק מסוים שעובד איתנו בשיתוף פעולה, אלא מאיש מקצוע עם ניסיון רב וקבלות שהוא יודע איך לגרום לנו לשלם פחות על הכסף שלווינו.

 

אלעד ארד, מנכ''ל ארד פיננסים
אלעד ארד, מנכ"ל ארד פיננסים

אלעד ארד, מי אתה?

ואכן, מצאנו. אלעד ארד, הבעלים של ארד פיננסים, שאנחנו מניחים שהשם שלו לא אומר לכם דבר, אבל הוא מבין הכלכלנים הטובים בארצנו, שבתפקידיו האחרונים היה סגן מנהל שגרירות ישראל בירדן ומנהל הכספים בשגרירות, יועץ משכנתאות וכתב אורח בכלכליסט.((לינק לכתבה של ארד בכלכליסט).

שפנינו לאלעד עם הבעיות האלו, הוא אמר לנו – "תראו, הבנק תמיד מנצח, אבל השאלה האמיתית היא – בכמה הוא ינצח?" ואז נפל לנו האסימון, נכון – אנחנו לא נצליח לקחת מהבנק 1,000,000 ש"ח ולהחזיר לו 999,999 אבל אנחנו בהחלט נצליח להחזיר הרבה פחות מ1,400,000, ואת הקסמים האלו – אלעד יודע לעשות.

השיתוף פעולה עם ארד פיננסים הוא פשוט מאוד, כל לקוח שמבוטח אצלנו, זכאי לייעוץ חד פעמי ללא עלות מול הבנק, ובאם הייעוץ עומד בקו אחת עם ציפיותיו ורצונותיו של הלקוח, וירצה את יצוגו של אלעד ארד מול הבנק המלווה, ידרש לתשלום שכר טרחה חד פעמי.

זכרו – הייעוץ, עלינו, הביצוע בפועל – מצריך תשלום. (ומבטיחים שהתשלום הוגן)

לסיכום, הטבת הייעוץ הינה הטבה שממומשת ב85%, ואחוז המימוש רק הולך ועולה, אין סיבה שכל לקוח קיים שלנו לא ינצל הטבה זו.
פלטפורמת Hommie תמיד תלך לקראת לקוחותיה, אנחנו תמיד נחתור למצוא לכם פתרונות פיננסים שיחסכו לכם את הכסף, והנה, מיד לאחר שהגשנו לכם את האפשרות לרכוש ביטוח דירה באינטרנט, אנחנו גם נותנים לכם את הגישה לאחד מחברות הפיננסים הטובות בארץ, תודו לנו אחר כך פשוט.

שלכם, 
צוות Hommie.

 

 

רוצים לקבל שיחה מאיתנו? השאירו פרטים ונחזור אליכם